Jan 2, 18 / Aqu 02, 02 22:48 UTC

Brazilian People - I need your vote  

My proposals are in my profile, but I have political experience, 
and I have acted as a Non Governmental Organization Coordinator, 
where I worked to help people find jobs, find their vocation and many other social benefits.
I intend to support all Portuguese-speaking Asgardians, especially Brazilians.
  Last edited by:  Jean Martinelli (Asgardian, Candidate, Member of the Parliament)  on Jan 2, 18 / Aqu 02, 02 22:51 UTC, Total number of edits: 1 time

Jan 2, 18 / Aqu 02, 02 22:50 UTC

Pessoal de lingua portuguesa e Brasileiros, estou em campanha, e conto com os votos de vocês. Pretendo fazer a diferença se for eleito, e trabalharei para unir mais e mais os Asgardianos do Brasil. Aguardo seu voto. Jean Carlo Martinelli

Jan 2, 18 / Aqu 02, 02 23:07 UTC

I liked your application, I voted for you.

Jan 3, 18 / Aqu 03, 02 01:05 UTC

Candidato ao Parlamento, que eu conheço bem e meu voto vc tem.

Jan 4, 18 / Aqu 04, 02 00:52 UTC

Dear Asgardians,

My brother Jean Carlo Martinelli is from Brazil, and is a candidate for the Parliament of Asgardia. He lives in the city of São Paulo, Capital of the State of São Paulo. He has experience as a Student Representative at Universidade Paulista UNESP, leading and representing more than 900 students from the campus. In addition, he has experience as an NGO Coordinator whose focus is on employment, education and own business, fostering entrepreneurship among the citizens of my city.In addition, Jean is a professor of physical education at school, and a student of Pedagogy.Its focus will be Education, Employment, Professional Qualification, Public Safety and Health.I count on the votes of all Brazilian and Portuguese-speaking Asgardians, for my brother Jean Carlo Martinelli.

Thank you!

Jan 4, 18 / Aqu 04, 02 00:53 UTC

Prezados Asgardianos,

Meu irmão Jean Carlo Martinelli é do Brasil, e é candidato ao Parlamento de Asgardia. Ele reside na cidade de São Paulo, Capital do Estado de São Paulo.

Ele tem experiência como Representante discente da Universidade Paulista UNESP, liderando e representando mais de 900 alunos do campus. Além disso ele  tem experiência como Coordenador de ONG cujo foco é emprego, educação e negócios próprios, fomentando o empreendedorismo entre os cidadãos de minha cidade.

Além disso o Jean é  professor de Educação física escolar, e discente de Pedagogia.

O foco dele será Educação, Emprego, Qualificação Profissional, segurança pública e saúde.

Conto com os votos de todos os Brasileiros e asgardianos de lingua portuguesa, para meu irmão Jean Carlo Martinelli

Gratidão !!!

Jan 4, 18 / Aqu 04, 02 01:29 UTC

https://asgardia.space/en/user/282830/profile/view/#