Apr 3, 18 / Tau 09, 02 02:32 UTC

Thank you!!! Obrigado!!  


Through this article, I thank all the Asgardians, from all corners of Planet Earth, who cast their vote of confidence in me, providing a very expressive vote on my campaign platform.


I was elected parliamentary by district 9, and I will honor the votes received by all of you.


We are now entering a period of new votes, in a partial way, to complete the parliamentary seats. We count on the votes of all, to conclude the elections of Asgardia, and finally, put to work the government of Asgardia.


Enter the platforms of the candidates, analyze their proposals, and give their votes to the candidates who will best represent them in the government of Asgardia.


Here is my thanks to all the Asgardians, and here I record my promise to be the voice of all the Asgardians, within the Parliament of the Kingdom of Asgardia.


Best Regards


Jean Martinelli

Parliamentary - District 9


Apr 3, 18 / Tau 09, 02 02:33 UTC



Através deste artigo, agradeço a todos os Asgardianos, de todos os cantos do Planeta Terra, que depositaram seu voto de confiança em mim, proporcionando um voto muito expressivo em minha plataforma de campanha.

Fui eleito parlamentar pelo distrito 9 e honrarei os votos recebidos por todos vocês.

Estamos entrando agora em um período de novos votos, de maneira parcial, para completar os assentos parlamentares. Contamos com os votos de todos, para concluir as eleições de Asgardia e, finalmente, colocar a trabalhar o governo de Asgardia.

Entre nas plataformas dos candidatos, analise suas propostas e dê seus votos aos candidatos que melhor os representarem no governo de Asgardia.

Aqui está o meu agradecimento a todos os Asgardianos, e aqui eu registro minha promessa de ser a voz de todos os Asgardianos, dentro do Parlamento do Reino de Asgardia.

Cumprimentos

Jean Martinelli
Parlamentar - Distrito 9