English versión
Hello Bluecloud and Elwe Thor. Congratulations on those original nics. This text I write in my original language that is Spanish and at the same time on the other side of the screen appears translated into English. This is possible thanks to the simultaneous translator of Google, which makes things much easier. I advise you to use it just like me and thousands of Asgardians who, like me, are worried about knowing everything that is cooked in ASGARDIA, so if you do not want to be uninformed I advise you to use this translator that is very easy to use and The result is spectacular. Traslate with Google.
Greetings and have a nice day.
If you need to read the text in other languages I have no problem doing so.
French version
Salut Bluecloud et Elwe Thor. Je vous félicite pour ces nics très original. Ce texte j'écris dans ma langue originale est l'espagnol, tandis que de l'autre côté de l'écran traduit en anglais. Ceci est possible grâce au traducteur simultané de Google, ce qui rend les choses beaucoup plus facile. Je vous conseille de useis comme moi et des milliers de Asgard qui, comme moi, sont préoccupés de savoir tout est cuit dans ASGARDIA, donc si vous ne voulez pas être mal informé, je vous conseille d'utiliser ce traducteur est très facile à utiliser et le résultat est spectaculaire. Traduit par Google.
Salutations et ont une belle journée.
Si vous avez besoin de lire le texte dans d'autres langues que je n'ai aucune objection à le faire.
Spanish Versión
Hola Bluecloud y Elwe Thor. Os felicito por esos nics tan originales. Este texto lo escribo en mi idioma original que es el español y al mismo tiempo al otro lado de la pantalla aparece traducido al inglés. Esto es posible gracias al traductor simultaneo de Google, que facilita mucho las cosas. Os aconsejo que lo useis igual que yo y miles de asgardianos que, igual que yo, estan preocupados por conocer todo lo que se cuece en ASGARDIA, así que si no quereis estar desinformados os aconsejo que useis este traductor que es muy fácil de usar y el resultado es espectacular.
Saludos y que tengais un buen dia.